Podstawy kampanii cz.1

Witam serdecznie. Mam na imię Łukasz mam 21 lat i prowadzę kanał na youtube. Postanowiłem stworzyć poradniki w przyjemnej formie tzw. Let's Play'a.

podstawach kampanii będę zgłębiał wątki związane z samą kampanią, co należy mieć lub zdobyć, żeby przejść w miarę płynnie pierwszą mapę, czyli Kampania nowej nadziei.

Tutaj macie wideo w którym pokazuje to co będę tutaj omawiać:

Kampania nowej nadziei - Craft the World 1 EnterVPL16:28

Kampania nowej nadziei - Craft the World 1 EnterVPL

Jak zacząć?

Wiadomo że podstawą jest zbieranie surowców. Na samym początku warto zabrać się za kopanie ziemi oraz za zbieranie drewna. Należy też pamiętać o wystarczającej ilości kamienia. Na wideo widać, jak się rzuciłem na drzewa oraz krzaczki.

Pierwsi przeciwnicy.

Na samym początku gry nie ma zbytnio o co się obawiać. Nawet gdy nie macie tak sprzyjającego terenu to wiedźcie, że krasnoludy z maczugami dadzą sobie świetnie radę z zombie oraz szkieletami. Jeśli chodzi o kleszcze to sprawa jest dość prosta: one nie zdążą zrobić wam szkody.

Budowanie.

Najlepiej będzie wyrównać teren, dla swoje wygody oraz dla większego wydobycia drewna oraz jagód. Pomoże to rónież w późniejszej rozbudowie swojego, no nazwijmy to, imperium lub morii. Niestety lub stety musimy na start budować się pod ziemią. Gdy już będziecie wstanie zbudować właz oraz drabiny to warto też ukończyć schronienie stawiając totem, który wyznaczy nam granice "domku", gdzie krasnoludy będą mogły się chować.

Księgi umiejętnśsci oraz same umiejętności.

Księgi można kupić lub zdobyć. Warto rozdawać zdolności pewnym sposobem. Ja robię to wyznaczając każdemu krasnoludowi jedną umiejętność, jedną do wydobycia oraz jedną pomocniczą. Powiem o tym na przykładach:

Umiejętności krasnoludów
Umiejętność walki Umiejętność wydobycia Umiejętność pomocnicza
Krasnolud 1 Wojownik Górnik Alpinista
Krasnolud 2 Mag Drwal Stolarz
Krasnolud 3 Łucznik Górnik Kowal

Omówienie tabeli:

Krasnolud 1 jest wojownikiem górnikiem oraz alpinistą: to połączenie jest dobre z tego powodu że nada się do walki, potrafi szybko wydobywać podziemne surowce oraz brak drabin nie przeszkodzi mu w tym. Wszystkie te umiejętności będzie wstanie trenować podczas zwykłej normalnej rozgrywki.

Krasnolud 2 jest magiem, drwalem oraz stolarzem. Mag do walki, a drwal do wydobycia drewna, a stolarz do tworzenia różnych drewnianych wyrobów. Gdy krasnolud jest drwalem to warto dać mu też stolarza. Ja zawsze tak robiłem z jednego powodu: są przedmiotu ulepszające umiejętności: dla drwala i stolarza jest to ten sam przedmiot.

Krasnolud 3 jest łucznikiem, górnikiem oraz kowalem. Łucznik do walki, a górnik do wydobycia, natomiast kowal do tworzenia zbroi z wydobytych surowców.

Wszystkie te połączenia zostały wykonane dość logiczny sposób. NIGDY nie ustawiaj kilku umiejętności wojowniczych do jednego krasnoluda. NIGDY też nie róbcie tak, że wasz krasnolud ma 3 umiejętności o żadna z nich nie jest do walki. W tej grze trzeba walczyć, więc zdolności powiązane z bitwą są potrzebne.

Pozostałe.

Wszystko inne, co nie napisałem tutaj, znajdziecie też w wideo, w którym to wszystko jest pokazane. Mam nadzieję, że takowy poradnik przyda się wszystkim graczom. Pozdrawiam i do następnego razu!

EnterVPL (dyskusja) 15:44, wrz 15, 2016 (UTC)

Więcej z Fandomu